Jak często miewacie problemy z reklamacją sprzętu elektronicznego zastanawiając się co dalej? Technologiczna postanowiła wprowadzić nową formę pomocy swoim czytelnikom w postaci prostych porad, które mogą rozwiązać Wasze problemy z trudnymi przedsiębiorcami.
O reklamacjach pisaliśmy już dla Was kilka razy na łamach technologicznej. Tym razem chcemy przejść do działania oferując Wam pomoc. Nasza redakcja podejmuje trudny temat jakim są reklamacje, które w Polsce nie tylko są specyficzne, ale czasem też i bardzo zawikłane. Bardzo często otrzymujemy od naszych czytelników prośby o pomoc w rozwiązaniu ich reklamacji. Postanowiliśmy podjąć się udzielenia Wam wsparcia.
W ramach naszego wsparcia podpowiemy, co możecie zrobić ze swoją reklamacją, w jaki sposób walczyć z przedsiębiorcą. Wskażemy również błędy, które popełniliście oraz podpowiemy co robić, aby na przyszłość unikać takich problemów. Zainteresowani? Opiszcie nam swoje problemy w komentarzach lub prześlijcie nam wiadomość na e-mail: bok@naprawatelefonu.eu. W przypadku przesyłania skanów, proszę o zamazanie danych osobowych.